Sadece elektrik, su, kira falan olarak düşünmemek lazım. Bu insanların belirli bir yaşam standardı var ve bu yaşam standardını oluşturmak için kazanç sağlaması gerekiyor. Sonuçta adam sadece giderleri karşılayıp bedava çalışamaz. Kaç ay önce 15 liraya aldığı peynir bile kaç lira oldu. Bu süreçte benim berberim sadece 30 TL fiyat arttırdı. Bu konuda eski esnaf görüşündekiler daha az fiyat arttırımına gitti diyebilirim.