Bu mesajınızdan sonra tüm üyeliklerim multiden banlandı. (!)
Üyeliklere kurumsal veya kurumsal plus aldığınız sürece isterse 100 üyeliğiniz olsun önemi yok.
Size özel bir şey değil bu forum ortamını kalitesini herkesin birlikte koruması gerektiğini düşündüğüm için böyle bir yorum yaptım hocam ve hala anlam veremiyorum. Şimdi dediğinize göre benim param varsa 10 tane kurumsal hesap kullanabilirim öyle mi ? Benim bildiğim şirketiniz varsa kurumsal hesap kullanırsınız bir tane de yan hesabınız olabilir bu da vergi levhası ile mümkün yani maks 2 adet hesap.
@BilalBayar; yanlış mı biliyorum acaba