Merhaba arkadaşlar yan apartmanda bir kreş var acayip ses yapıyorlar gürültüleri camı kapattığımda bile kesilmiyor ama azalıyor bu seferde oda havasız kalıyor odanın kapısınında kapalı olması gerek.
Havalandırma için önerisi olan var mı ?