Merhaba değerli forum üyeleri!

R10 klasik yalanlarından biri ile başlamak istiyorum: ''Vakit olmadığı için zaman ayırıp ilgilenemedim. Güzel bir şekilde ilgilenilirse çok ciddi dönüşler elde edilir.''

Siz de duymaya alışık olduğumuz cümleleri yorum kısmında belirtebilirsiniz.