ASTROTH34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam cek işine ben olsam girmezdim neden dersen aracı bankalar uzun ödeme sürecleri vs yani sonucta sen burdan hizmet veriyorsun o yüzden daha farklı bir yüntem secerdim ben tabi genede sizin bileceginiz bir olay
Biz de çek istemiyoruz hocam. Daha önce yaptık 1 kere. sıkıntı oluyor çok. Teşekkürler cevaplar için