Ben istanbul taksimde bir film şirketinde çalışıyorum bizim firma korku filmi çekmez korku filmi çeken biri geldi yönetmenimiz diyorki biraz ses biraz bağırma birde köy yeri buldumu bedavaya tuttur tutturabilirsen bende dedimki abi şu cinlerin peşini bırakın bizim niye bir anabell korku seansı filmimi olmasın dedim adam dediki abi masrafı yok dikkat edin korku filmlerinde setler hep aynı yerdir. adma 5nci korkuyu çekecek figurasyon arıyor film dağıtım şirketi CJ ENTERTAİNMENTe gittik bizim film var eylülde yayına giricek sıralama hep korku hepsi cin kimi kuyuda kimi damda kimi mezarlıkda kimi lüks evde komedi parodisi olmuş neyse biraz daha bakındım belki bir film var hasan karacadağın öğrencilernden birinin alem-i cin 3 belki o tutar gerisi boş filmler yani bu ülkede korku parodisi tek bizde var cinlerde acaba bizleri film yapıyormudur diyede aklımdan geçmiyor değil