Fist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst modeli için ekstra bir ücret almadıysalar baya iyi olmuş üstüne o bilgisayarı da 3 ay kullanmışsınız.
Ekstra ücret almadılar hocam kârlı bir takas oldu