Onun ne dediğinin önemi yok. Borcu alırken ne konuştuysanız odur. Eğer borcu dövize veya altına endeksli aldıysanız o başka. En başta konuştunuz mu eğer gecikirse dolar üzerinden hesaplarız diye. Yok konuşmadıysanız TL olarak ödersiniz.

Eğer TL değer kazansaydı arkdaşınız borcu azaltacakmıydı sanmıyorum. dolayısı ile tek taraflı borcu veren lehine kur koruma v.s yapılamaz. Hakkaniyete sığmaz.

Boş verin en yakın zamanda borcunuzu ödeyin