O büyük haber sitelerini yönetiyor sen R10'da ayar konusu açıyorsun aradaki fark bu
Beni rencide mi etmiş oldun şimdi? Ağlamam falan mı gerekiyor

)
Aynı mantıkla bakarsak; ben mutlu mesut işimde gücümdeyim sense sınırlı kapasitenle bana laf soktuğunu zannediyorsun.