Adamlar haklı aslında. Google işini iyi yapmıyor. Adam da fırsatı değerlendiriyor. Başka bir algoritma olsa, hepsi oraya yönelecek.

Buradaki tek sıkıntı spam yaptıklarını kabul etmemesi o kadar.