Günde 50+ Trader bildirimi var. 200+ şikayet raporu var. Maalesef her işlem için ikişer üyeye yazmak mümkün değil. Biz incelemeleri forum sahibinin koyduğu kurallara göre yapıyoruz. Varsa yanlış yaptığımız bir konu incelememiz için pm atabilirsiniz, bu tarz konular açmak yasak. Kontrol ettiğimde sizden bana gelen bir pm de yok:
https://prnt.sc/feHvwVn8HcSc @takipvebegeni; yönetime karşı ithamlarınızdan dolayı 3 gün uzaklaştırıldınız. Devamında ban süreniz uzayacaktır.