oguzali57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tefeci değil kanka adam çiftçi şimdi bende ona lazım olan parayı aldım 30 bin TL ile o zaman işte yem vs alicakken şimdi o kadar enflasyondan sonra 50 bin bile işini görmüyor nerdeyse sonuç bu 4 aylık bir borç
Çiftçi olupta tefecilik yapan var bu siz teklif ettiyseniz bilemem