1 ay öncesine kadar bende öyleydim hocam bir projeye giriş yaptım ikincisi de yolda 1 haftaya başlarım forumda ona da ne kaybedebilirsiniz ki?
Projende başarılı olursan kazanmış olursun.
Eğer başarılı olamazsan tecrübe edinmiş olursun ve bu en büyük başarıdır.