D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Türkiye'deyiz.
😂 bu şekilde düşünerek 13 Pro aldım 14 geldiğinde fiyatların düşmeyeceği aksine daha da artacağı kanısındayım

Bugün ne alırsak yarına göre kardayız 😂

Bu arada cihaz çok güzel 13 ile yan yana kıyasladığınızda ekranın 120hz oluşu vs kendini belli ediyor kamerasına zaten denilecek bir şey yok cayır cayır

Sadece iphone ile de kalmadım tamamen apple ekosistemine geçiş yaptım ekosistemin içerisinde olmak da ayrı bir kolaylık tavsiye ederim 🤙🏻