XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence doktora git tedaviye ihtiyacın var.
Böyle bir konu açıyorsun.
Ortalığı karıştırıyorsun.
Sonra kalkmış bana hakaret ediyorsun.
Hepsini sana iade ediyorum.
Kimse kimsenin adamlığını sorgulayamaz.
Kimsenin haddine değil.
Merak ettim forum kuralları olmasa ne yapardıın.
Ne seviyede insan olduğun burdan belli insan denilirse.
tanımadığı biri hakkında boş ithamlarda bulunan biri benim için adam değildir.
ben hakaret ettim ama sen etmedin öylemi?