Yedek xenforo kurulumu yaptım ancak yedek sanırım bakım modunda kalmış bunu phpmyadminde falan çözebilir miyiz?
Hocam kastettiğiniz Developer mode dur. Config.php içinde
$config['development']['enabled'] = true;
Bu kodun true kısmını false yap kapansın