SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedek xenforo kurulumu yaptım ancak yedek sanırım bakım modunda kalmış bunu phpmyadminde falan çözebilir miyiz?
Hocam kastettiğiniz Developer mode dur. Config.php içinde

$config['development']['enabled'] = true;

Bu kodun true kısmını false yap kapansın