kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana burda çok güzel laf söylerdimde adam olana söylenir o laflar, önce bi bak bakalım o domaini almışmıyım boştamı dolumu.
ah ah sana neler yapılır söylenirde işte forum kuralları izin vermiyor s.s.
böyle bir domain alarak bunu satmakla uğraşıp başıma bela alacağım bir paraya ihtiyacımın olduğunumu sanıyosun? o kadar boş konuşmuşsunki bide lütfen yanlış anlamayın demişsin 😃 konuşurken 1000 defa düşün öyle konuş dilin kemiği yok sonuçta.
Bence doktora git tedaviye ihtiyacın var.
Böyle bir konu açıyorsun.
Ortalığı karıştırıyorsun.
Sonra kalkmış bana hakaret ediyorsun.
Hepsini sana iade ediyorum.
Kimse kimsenin adamlığını sorgulayamaz.
Kimsenin haddine değil.
Merak ettim forum kuralları olmasa ne yapardıın.
Ne seviyede insan olduğun burdan belli insan denilirse.