Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeyi elden veriyorlarmış, ev sahibi çık ya da kiran 2 katına çıkartıyorum derse, kiracı çıkmıyorum/2 katını ödemiyorum derse, ev sahibi parayı bana ödediğine dair kanıtın var mı diye sorduğunda ne cevap verecek? Kiramı ödemiyor demek tahliye sebebi değil mi?

Makbuz falanda olamaz sonuçta yasal bir iş değil elden kira ödemek. Bu durumda ne yapılır?
Hiçbirşey olmaz hocam bakın ev sahibi - kiracı davalarında kanıt yükü kiracıda değil ev sahibindedir. Yani siz ödediğinizi kanıtlamak zorunda değilsiniz o ödemediğinizi kanıtlamak zorunda. Size yav kiranı göndermiyorsun diye mesaj falan atması lazım bi konuşma olması lazım veya ihtar çekmesi lazım. Bu konuda içiniz rahat olsun.