Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteismi.com/admin.php erişebilirsiniz. Sonrasında Kurulumlar > XF Seçenekleri > Forumu aç/kapat kısmından bakım modunu kaldırabilirsiniz.
Hocam admin panele girdim ancak işlem yapamadım aşağıdaki sorun çıkıyor

https://prnt.sc/FlR9sZjL1gqj heryerde bu yazıyor