netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tadını merak edenler ekşisözlükteki yorumları okuyabilir.

https://eksisozluk.com/ejder-meyvesi--4536210?p=10
Buradakiler tatsız demiş hocam Kış meyveleri kabuğu kalınlaştığı için tadı olmuyor ama bu zamandaki meyvelerde ikiside tatlı kırmızı beyaza göre daha tatlı. Tadından ziyade C vitamini deposu