Tahliye için evrak imzalamadığın ve kira ödemeye devam ettiğin sürece ilk sözleşme geçerliliğini koruyor diye biliyorum. Evi boşaltman için ihtar falan çekmediyse sana bir süre falan ibraz etmediyse problem yoktur. O da naza çektiğine göre zam ister diye düşünüyorum.