Benim elimde de bir markaya ait domain vardı kullanıyordum mail geldi kullanamazsın dediler tamam dedim kullanmam ama size de vermem. Dava açacağız vs vs. 5 ay sonra aynı firma para teklifi ile geldi ödeyip aldı yani.