Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Burada hapishane'ye girersin, başın yanarsın, dava açılır diyen arkadaşlar. Reg paramı atın boşta kalan "kurumsal" herhangi bir firmanın domain'i alayım. Bakalım ne oluyor? Dediğiniz gibi hapishane'lerde çürüyor muyum. Birebir tez konusu sizin için.