denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ağrısın ki hocam? Boşta kalan domain/veya alınmayan domain'i kim alırsa alsın ona geçer. Bu konuda yapacakları ilk iş parasını verip misliyle geri almak. Ya da dava açarlar isim/marka/vs hakları için o da uzun bir süreç olur ki %100 kazanacakları bir olay değil.

Projem var dersin geçersin.
Öyle projem var der geçersin diyerek, o şekilde bir dünya yok.

Bir firma kurum veya kuruluş sizin kayıt tarihinizden önce o ismi tescil ettirdiyse, ağzınızla kuş da tutsanız o isim hakkını tescil eden firmaya aldığınız gibi vermek zorundasınız.