O şekilde yorum yapanların tamamı başlıktaki için yorum yaptılar hocam. Sonra arkadaş ilgili düzeltmesini yaptı. İsim benzerliği var. Aynı sektörde yada pishing için kullanılmazsa sorun olmaz elbette. Fakat başlıktaki gibi bire bir aynı olmuş olsaydı o domain'i elinden wipo ile alırlardı.
Hocam örnek veriyorum isbank.co domaini olsaydı alamazlardı. Öyle birşey yok bakın zaten ceza konusunu geçiyorum cezai yaptırımı kesinlikle olamazda. Wipo ile alırlar bunda haklısınız bunu da yanlış anlatıyorlar. Öyle ver lan domaini diyip almıyorlar yaptığınız masrafları karşılıyorlar. Bir değer biçiliyor o değeri ödeyip öyle alıyorlar elinizden. Bu arkadaşlar şey sanıyor ver lan onu o bizim adımız diyip çekip alacaklar.