denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ağrısın ki hocam? Boşta kalan domain/veya alınmayan domain'i kim alırsa alsın ona geçer. Bu konuda yapacakları ilk iş parasını verip misliyle geri almak. Ya da dava açarlar isim/marka/vs hakları için o da uzun bir süreç olur ki %100 kazanacakları bir olay değil.

Projem var dersin geçersin.
Wipo denen bir şey var. Projem var diyip geçemezsiniz hocam. Kaldı ki bankacılık sektörü. Burada büyük zarara gireresiniz. Üstüne dava açarlar. Reg parası gittiği gibi üstüne de tazminat paraları ödersiniz.
Bu tip işlerden uzak durulması taraftarıyım. Kaldı ki banka.