denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ağrısın ki hocam? Boşta kalan domain/veya alınmayan domain'i kim alırsa alsın ona geçer. Bu konuda yapacakları ilk iş parasını verip misliyle geri almak. Ya da dava açarlar isim/marka/vs hakları için o da uzun bir süreç olur ki %100 kazanacakları bir olay değil.

Projem var dersin geçersin.
Sen projem var de aç domaini bakalım ne oluyor yazmak yerine izleriz daha heyecanlı olur. Bahsettiğiniz domain bir markadan öte bir bankanın adını taşıyor . Sen o domaini sat birine misliyle misal yapsın phisning ne oluyor görelim . O zaman projem var deyip edevletim diye domain alayım bende düşünceniz çok yanlış hocam .