Hocam aradım 2 yaş için müdahale etmemiz mümkün degil sedasyon yapılması lazım diyorlar onu da devlet te yapan hiçbir yer bulamadim 4 tane devlet dış Hastanesi'ne gittim yapmıyor kimse herkes engelli mi diye soruyor