Benim kızım 4 yaşındaydı hocam. Özele gittik uyutarak kanal yapılması lazım dediler. Diğer türlü imkansız dediler ve 10bin tl istediler.

Ataşehir Diş hastanesi çocuk diş bölümünden randevu aldık ve uyutmaya gerek kalmadan tedavisi yapıldı. 1 dişi kaldı hatta şu süreçte randevu almak çok zor. Ama alınabiliyor neticede.

Çocuk diş bölümünden randevu alıp oradaki doktorun önerisini dinleyin birde