Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumdayız valla en ufak samimiyeti merkezimize çekiyoruz ama sonra öğrendim neden böyle yaptığımızı sevgiye muhtaçmışız meğer
Ben sanırım biraz üzüldüm