Mutlaka yaşadığım bir sorun için r10 da konu açmam gerekiyor yoksa çözemiyorum



Dünden beridir boşa uğraşıyormuşum.
Numarayı yazarken +90 var diye 0850 diye değil 850 diye yazıyordum. Normalde de +90850 diye yazıyoruz.
Başına 0 koyunca sesli mesajı gönderdi.
İşin ilginç yanı 0 koysam da koymasam da bu numaraya mı göndermek istiyorsunuz diye yazıyorken başında 0 yok.
Aklınızda bulunsun. Mutlaka başa 0 koymayı unutmayın.