Merhaba dostlar, bildiğiniz gibi malum firma milleti dolandırdıktan sonra içinde ki bir adet önemli alan adım yalan oldu. Whois de wildwestdomain almış olarak gözüküyor. Goddady'e yazdım geri alabilir miyim diye ama 51Bin TL'ye satışta olduğunu söyledi ve şaşırdım. Müşteri temsilcisinin anlatmak istediği şey "Alan adı satışta gözüküyor, eğer bizden almak istemezseniz başka firmadan alın ama onlarda satıştamı bilmiyorum ve karışmam diyor, alacaksan bizde 51Bin TL"

Bu domaini tekrardan reglemenin bir yolu var mıdır? Teşekkürler hocalarım.

"Herkes yolunu bulmuş, yolunu sevdiklerim"