İlk tercihlerde dolmayan bölümlere/kontenjanlara öğrenci alımıdır. Sadece ek tercih yapacak kişiler arasında yarışırsınız. Geri kalan normal tercih döneminin aynısıdır. İlk tercihinde yerleşen aday hiçbir şekilde ek tercih yapamaz. İlk tercihi vermemiş kişilerle ilk tercih sonucu yerleşememiş kişiler yapabilir.
Kontenjanlar bu sene %99 doldu. Bu da ek tercihte şansınızın çok çok az olduğunu gösteriyor.
Ne zaman başlar okullar açılmadan once mi sonra mi