Bu vesileyle, forumda çocuk sahibi olmus, evlat bekleyen bütün uyelerimiz içinde aynı hassasiyetle duamı tekrar etmiş olayim.
Rabbim herkesin evladının ve bizlerin vatana millete hayırlı bireyler olmasını nasip etsin. Birbirimize olan muhabbetimizi arttırsın. Aramıza ikilik koymasın. Sevdiği kullarından, Kendisini hakkıyla seven kullarından eylesin.
Rabbim evladı olmayanlarda da hayırlı evlatlar nasip etsin.