Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dostum yıllar önce benimde başıma geldi ama hiçbir kurtarma yolu malesef mevcut değil bir yolu yok. ya oturup analaşacaksın yada üzerine bir bardak soğuksu içip format atıp tüm evraklar resimler dosyalar kısaca o pcdeki herşeye veda edeceksiniz. bir yolunu bulursan banada haber et