Humanity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
App store yorumlarına baktığımda genelde çoğu kişi şikayetçi. Ayrıca daha geçen gün bi olay çıktı adam binanceden 200k para çekmek isterken birisi para mı göndermiş ne onun videosunu istiyorlarmış. Böyle şeyler başıma gelebilir diye dedim ve yorumlarda herkes şikayetçi.

Memnun musunuz hocam? Her hangi bir sıkıntı oldu mu? TR mi kullanmalıyım global mi? @Bybitter;
Sadece bir kaç defa transfer için kullandım.
Önerim tr yi sadece TL yüklemek için kullanın. TL yükledikten sonra global borsasına atıp orda işlem yapın.

Türk firma kesinlikle kullanmayın.
FTX borsa listelemesinde en çok market hacmi olan 3. firmadır. https://coinmarketcap.com/tr/rankings/exchanges/