can44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
binance salak sacma sorunlar cikarmiyor hicte, diger borsalar hacimsiz ve fazla komisyon aliyor genelde
App store yorumlarına baktığımda genelde çoğu kişi şikayetçi. Ayrıca daha geçen gün bi olay çıktı adam binanceden 200k para çekmek isterken birisi para mı göndermiş ne onun videosunu istiyorlarmış. Böyle şeyler başıma gelebilir diye dedim ve yorumlarda herkes şikayetçi.
Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binance değilse FTX gibi duruyor
Memnun musunuz hocam? Her hangi bir sıkıntı oldu mu? TR mi kullanmalıyım global mi? @Bybitter;