Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklarını sordunuz ya direkt söylüyorum:

orada polis gelmiş ama gitmiş

burada artık yaralamalı veya ölümlü kaza, alkollü sürücü gibi absürt durumlar olmadığı sürece 112 'yi arayın polis biz gelmiyoruz siz tutanak tutacaksınız der. Gelmiyorlar yani hiç.
Karşı taraf tutanak tutmak istemezse de yine gelmiyor, git diyor trafik mahkemesine başvur fotoğraflar kanıtlar ile birlikte diyor. Yine gelmiyor.

Kendi yaşadığım örneği verdim, hakaret ede ede arabayı çizen sucuyu yakaladık polis çağırdık gelmedi. kendi aranızda halledin tutanak tutun yoksa trafik mahkemesine gidin dediler. yer sarıyer/istanbul.
Burada aslinda eger yolda ise rapor tutmalari lazim, ama covid olayi yuzunden pek onemsemiyorlardi o ara.

Bi alisveris merkezinin otoparkinda birisi kapima carptiginda aradigimda, karsi tarafin sigortasi olmadigi halde ozel alis veris merkezi oldugundan hic bir sey yapmadan gitmisti. (normal de sigortasiz surenlere direk ceza veriyorlar ama onu bile vermedi adam..)