Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kışa doğru yükselir, yazları da hep bir ayı oluyor. genel olarak bunu gözlemledim o yüzden yaz gelmeden kaçmıştım. Eth alabilsem onu kovalarım ama yüksek olduğu için belli başlı diğer coinleri kovalıyorum. 260lardan avax alacaktım ama para yoktu o sıra. GEçen gün 550lere dayandı. Solana ile ikisi günde 50-100 tl arttığı oluyor. İyi takipe sağlam bi parayla güzel kazanılır tabi bazen düşüş sürerse biraz bekletebiliyor.