0,54$'ten bsw aldım aldığım gün 56 oldu ardından 48 ertesi gün 45 - bu gün ise 30'larda geziyor. 3 aydan fazladır bekliyordum bi yükselişi ama yok olmayınca da zararın neresinden dönsen kardır diyip 0,40'tan satmıştım. Bu gün 1 ay oldu satalı şuan 0,35$ yani işin özü bana göre bu piyasayı dışardan manipüle edenler var. Bizim gibi küçük yatırımcılarda onlara para aktarıyor. Yok ayıymış boğaymış tamamen yalan bana göre btc sektörüne gireceğinize gidin iddaa oynayın emin olun şansınız daha yüksek olur ( YTD

)