İlkokulda favorimdi..kulahta satılırdı ağzı şekerle kapalı sonra Mustafa diye bir çocuk babası yapıyormuş okulda çantaya koyup satardı.

Bir gün gene aldım içinden marangoz talaşı çıktı.. karıştırıyorlarmis.o gündem beri yemedim. Hahah görsem alırım ama simdi