Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhaba iyi akşamlar dilerim herkese sürekli alım satım ile ilgilenen biriyim genellikle kullandığım bi panel vardı ismini karalamak istemiyorum hızlı ve ucuzdu ama fakar bu 2 aydır telafide çok sorun yaşıyorum 4 5 gün de anca telafi ediyor telafilerde bot geliyor hepsi düşüyor ondan o paneli bırakmak zorunda kaldım ucuz düşüşü az ve telafi konusunda iyi olan panelleri arıyorum yardım eden olursa sevinirim