tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam alınıyordu diye biliyorum hocam
şimdi çözdüm hocam reklamla yapılıyor dediğiniz gibi
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öne çıkan reklam bu. Aylığı 3000 TL.

https://www.r10.net/premium-uyelik-r...lam-paketleri/
fiyatı uygun olsaydı keşke kullanacak çok arkadaş olurdu teşekkürler hocam