BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstün körü göz gezdirdim hocam daha da detaylı okuyacağım. Teşekkür ederim. Gözlük numarasının durgunlaşması gerekiyormuş ameliyattan önce bunun belli bir yılı var mı ? veya mesela 2-3 sene aynı numarada olmak mı gerekiyor ?



Geçmiş olsun ve hayırlı olsun hocam

Yaşınız kaç bilmiyorum.. ben çocuk yaştayken doktorlar ileride ameliyat olabileceğimi ancak göz bebeğinin olgunlaşması gerektiğini söylüyordu göz bozulması durduktan sonra ameliyat olabilirmişim onu diyorlardı.



Zaten ameliyat öncesi bütün testler yapılıyor ameliyata uygunsa söyleniyor ama şunu ben sonra sonra fark ettim ki. Ameliyat öncesi gözümde damla vardı göremiyordum Damla'nın etkisiyle... Kaç sayfa kağıda imza attım hatırlamıyorum bu rutin her ameliyatı öncesi atılan imza sanırım.


Şu ana kadar hiç pişman değilim... Ancak göz derecem büyük olduğu için ileride tekrar bozulabilir diye psikolojik olarak hazırım...


Sadece ameliyat olduğum akşam aşırı göz ağrısı vardı hatta o akşam pişman oldum dercesine... Ertesi günden itibaren hiç şikayetim yok şükür..

Telefondan yazdım...