Ağustos 2 de Instagram hesabımı sildim bana Eylül 2 ye kadar süre verdiler bir ay içinde vazgeçersen hesabını tekrar acabiirsin diye hesabını tut maili gelmiş basıyorum süresi doldu hatası veriyor kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapıyorum hesabı silme talebinde bulundun yardım merkezine git diyor 38-29-74 hepsini denedim hesaba gidip onayla diyor böyle üçlü bir çembere sıkıştım ne yapabilirim acaba bilen birisi varmı