İlk sahibi ekmek yiyor kısaca 2. Sahibi hurda araç alıyor 0 dan imal etmeye çalışırken bir de hesabı alırken kazık yiyor mükemmel algoritma düşene sende vur taktiği hiç anlamıyorum herkes kazansın diye düşünen yok herkes ben derdinde bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkür ediyorum üstad
Hocam konudaki problemi tamamen 2 cümleyle özetlemişsiniz, olay bu.

Halbuki hesabı kastıktan sonra satsalar hem keşfeti devam edecek hem de keşfet hesabı olduğu için daha değerli olacak. Ama ne yapıyor; "6 ayda 10 milyar para çektim, o yüzden hesabın ederi 12 milyar."