Vala hocam, Modemi kapa aç yaptım, yasaklı ipleri kaldırdım, aşağıdaki kodları kullandım olmadı bekelyecez heralde siz siteye ulaşabiliyormusunuz?
- ipconfig /flushdns
- ipconfig /release
- ipconfig /renew
- exit
Bende açıldı site. Bir süre beklemeniz daha iyi bu durumda.