VorteXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vala hocam, Modemi kapa aç yaptım, yasaklı ipleri kaldırdım, aşağıdaki kodları kullandım olmadı bekelyecez heralde siz siteye ulaşabiliyormusunuz?
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • exit
Bende açıldı site. Bir süre beklemeniz daha iyi bu durumda.