Merhaba,
Bir süre önce trendin değiştiğini, pozitif trendin başladığını ve yükseliş beklediğimi yazmıştım.
O gün teknik analiz yalandır, faldır diyen arkadaşlar vardı. Ve hatta düşüş bekleyen arkadaşlarımızın sayısı epeyce fazlaydı.
Değerli arkadaşlarım, peki şuan ne düşünüyorsunuz? Sizce piyasanın seyri ne olur?
Teşekkürler.
Önceki konunuzu daha önce görseydim şimdi olduğu gibi o zamanda düşüşün devam edeceğini net bir şekilde söylerdim. Daha ne düşüş gördük ki düşüş bitti diyelim mega boğa vs komik terimler kullanalım

Oluşan bu tip ara trendler kaçış için fırsattır özellikle elinde spot mal tutanlar için. Teknik analiz de temel analiz de bu işin olmazsa olmazıdır. Her kim ta ya da fa için işe yaramaz diyorsa bir zahmet uzaklaşsın bu piyasadan, yazık olur