Ek olarak kripto piyasasını bir süre öncesine kadar balinalar yönetirken şu an elon, kurumsallar ve balinalar yönetiyor. Onlar isterse kazanırsın istemezse kaybeder veya beklersin. İnsanları yanlış yönlendirmeye gerek yok sizin bu kripto konuları epey artmaya başladı yakında bir sinyal grubu açıp millete parayla sinyal vermeye falan başlamazsınız umarım

sizi eskilerden tanırım bu konuları gördükçe üzülüyorum
Sizin gibiler oldukça bu tarz konular açmaya devam edeceğim. Ne demek konular arttı? Bu kategori neden var? Fikri olan konu açabilir. Artniyetli olduğunuz buradan belli.
Türkiyenin en büyük ihracat rakamlarına ulaşmış gelinlik şirketinin sahibiyim. Kimsenin cebindeki paraya ihtiyacım yok; kripto ile de, AdSense ile de, SEO ile de gönüllü ilgileniyor ve başarıya ulaştıkça zevk almanın yanında bilgimi paylaşmaya, faydalı olmaya çalışıyorum. Madem konularıma bakınca üzülüyorsunuz, bakmayın.