Ek olarak kripto piyasasını bir süre öncesine kadar balinalar yönetirken şu an elon, kurumsallar ve balinalar yönetiyor. Onlar isterse kazanırsın istemezse kaybeder veya beklersin. İnsanları yanlış yönlendirmeye gerek yok sizin bu kripto konuları epey artmaya başladı yakında bir sinyal grubu açıp millete parayla sinyal vermeye falan başlamazsınız umarım

sizi eskilerden tanırım bu konuları gördükçe üzülüyorum